Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2009



Θα ξεκινήσουμε με κάποιους ξένους στίχους και την μετάφρασή τους


November rain

When I look into your eyes
I can see a love restrained
But darlin' when I hold you
Don't you know I feel the same
'Cause nothin' lasts forever
And we both know hearts can change
And it's hard to hold a candle
In the cold November rain
We've been through this such a long long time
Just tryin' to kill the pain
But lovers always come and lovers always go
An no one's really sure who's lettin' go today
Walking away
If we could take the time to lay it on the line
I could rest my head
Just knowin' that you were mine
All mine
So if you want to love me
then darlin' don't refrain
Or I'll just end up walkin'
In the cold November rain

Do you need some time...on your own
Do you need some time...all alone
Everybody needs some time...on their own
Don't you know you need some time...all alone
I know it's hard to keep an open heart
When even friends seem out to harm you
But if you could heal a broken heart
Wouldn't time be out to charm you

Sometimes I need some time...on my own
Sometimes I need some time...all alone
Everybody needs some time...on their own
Don't you know you need some time...all alone

And when your fears subside
And shadows still remain, ohhh yeahhh
I know that you can love me
When there's no one left to blame
So never mind the darkness
We still can find a way
'Cause nothin' lasts forever
Even cold November rain


Don't ya think that you need somebody
Don't ya think that you need someone
Everybody needs somebody
You're not the only one
You're not the only one






ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ

Όταν κοιτάζω στα μάτια σου
μπορώ να δω μια αγάπη συγκρατημένη
αλλά αγαπημένη όταν σε κρατώ
δεν ξέρεις πως αισθάνομαι το ίδιο
γιατί τίποτα δεν διαρκεί για πάντα
και οι δύο ξέρουμε πως οι καρδιές μπορούν να αλλάξουν
και είναι δύσκολο να κρατηθεί ένα κερί
στην κρύα βροχή του Νοεμβρίου
και είμαστε έτσι για πολύ πολύ καιρό
απλά προσπαθούμε να σκοτώσουμε τον πόνο
αλλά εραστές πάντα έρχονται και εραστές πάντα φεύγουν
κανένας δεν είναι σίγουρος ποιος αφήνει τον άλλο σήμερα
Να φύγει μακριά
εάν μπορούσαμε να πάρουμε το χρόνο να το βάλουμε στη γραμμή
θα μπορούσα να ξεκουράσω το κεφάλι μου
απλά ξέροντας ότι ήσουν δική μου
Όλη δική μου
Έτσι εάν θέλεις να με αγαπήσεις
τότε αγαπημένη μην συγκρατήσαι
ή απλά θα καταλήξω να περπατάω
στην κρύα βροχή του Νοεμβρίου

Χρειάζεσαι κάποιο χρόνο... δικό σου
Χρειάζεσαι κάποιο χρόνο... μόνη σου
Όλοι χρειάζονται κάποιο χρόνο... δικό τους
δεν ξέρεις ότι χρειάζεσαι κάποιο χρόνο... μόνη σου
ξέρω είναι δύσκολο να κρατηθεί μια καρδιά ανοιχτή
όταν ακόμη και φίλοι φαίνονται να θέλουν να σε βλάψουν
αλλά εάν μπορούσες να θεραπεύσεις μια σπασμένη καρδιά
δεν θα τελείωνε ο χρόνος για να σε γοητεύσω

Μερικές φορές χρειάζομαι κάποιο χρόνο... δικό μου
Μερικές φορές χρειάζομαι κάποιο χρόνο... μόνος μου
Όλοι χρειάζονται κάποιο χρόνο... δικό τους
δεν ξέρεις ότι χρειάζεσαι κάποιο χρόνο... μόνη σου

Και όταν οι φόβοι σου υποχωρήσουν
και οι σκιές ακόμα παραμένουν, οοο ναι
ξέρω ότι μπορείς να με αγαπήσεις
όταν δεν απομένει κανείς για να κατηγορήσεις
γι' αυτό μη σε απασχολεί το σκοτάδι
ακόμα μπορούμε να βρούμε ένα τρόπο
γιατί τίποτα δεν διαρκεί για πάντα
ακόμη και η κρύα βροχή του Νοεμβρίου

Δεν νομίζεις πως χρειάζεσαι κάποιον
Δεν νομίζεις πως χρειάζεσαι κάποιον
ο καθένας χρειάζεται κάποιον
δεν είσαι η μόνη
δεν είσαι η μόνη




When you're talkin to yourself
And nobody's home
You can fool yourself
You came in this world alone
(Alone)

So nobody ever told you baby
How it was gonna be
So what'll happen to you baby
Guess we'll have to wait and see
One, two

Old at heart but I'm only 28
And I'm much too young
To let love break my heart
Young at heart but it's getting much too late
To find ourselves so far apart

I don't know how you're s'posed
To find me lately
An what more could you ask from me
How could you say that I never needed you
When you took everything
Said you took everything from me

Young at heart an it gets so hard to wait
When no one I know can seem to help me now
Old at heart but I musn't hesitate
If I'm to find my own way out

Still talkin' to myself and nobody's home
(Alone)

So nobody ever told us baby
How it was gonna be
So what'll happen to us baby
Guess we'll have to wait and see

When I find out all the reasons
Maybe I'll find another way
Find another day
With all the changing seasons of my life
Maybe I'll get it right next time
An now that you've been broken down
Got your head out of the clouds
You're back down on the ground
And you don't talk so loud
An you don't walk so proud
Any more, and what for

Well I jumped into the river too many times
to make it home
I'm out here on my own, an drifting all alone
If it doesn't show give it time
To read between the lines
'Cause I see the storm getting closer
And the waves they get so high
Seems everything We've ever known's here
Why must it drift away and die

I'll never find anyone to replace you
Guess I'll have to make it thru, this time
Oh this time
Without you

I knew the storm was getting closer
And all my friends said I was high
But everything we've ever known's here
I never wanted it to die


ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ

Όταν μιλάς στον εαυτό σου
και κανένας δεν είναι στο σπίτι
μπορείς να ξεγελάσεις τον εαυτό σου
ήρθες σε αυτόν τον κόσμο μόνος
(Μόνος)

Έτσι κανένας δεν σου είπε ποτέ μωρό μου
πώς επρόκειτο να είναι
έτσι τι θα συμβεί σε εσένα μωρό μου
θα πρέπει να περιμένουμε και να δούμε
Ένα, δύο

Γέρος στην καρδιά αλλά είμαι μόνο 28
και είμαι πάρα πολύ νέος
για να αφήσω την αγάπη να σπάσει την καρδιά μου
Νέος στην καρδιά αλλά αργούμε πολύ
να βρούμε τους εαυτούς μας τόσο μακριά

Δεν ξέρω πώς υποτίθετο
ότι να με βρεις πρόσφατα
τι περισσότερο θα μπορούσες να μου ζητήσεις
πώς μπόρεσες να πεις ότι ποτέ δεν σε χρειάστηκα
όταν πήρες τα πάντα
είπα ότι πήρες τα πάντα από μένα

Νέος στην καρδιά και γίνεται δύσκολο να περιμένω
όταν κανένας που ξέρω δεν φαίνεται να με βοηθά τώρα
Γέρος στην καρδιά αλλά δεν πρέπει να διστάσω
εάν πρόκειται να βρω την έξοδό μου

Ακόμα μιλάω στον εαυτό μου και κανένας στο σπίτι
(Μόνος)

Έτσι κανένας δεν μας είπε ποτέ μωρό μου
πώς επρόκειτο να είναι
έτσι τι θα συμβεί σε εμάς μωρό μου
θα πρέπει να περιμένουμε και να δούμε

Όταν ανακαλύψω όλους τους λόγους
ίσως να βρω έναν άλλο τρόπο
Να βρω μία άλλη ημέρα
με όλες τις μεταβαλλόμενες εποχές της ζωής μου
ίσως θα το πάρω σωστά την επόμενη φορά
και τώρα που έχεις καταρρεύσει
έχεις βγάλει το κεφάλι σου από τα σύννεφα
έχεις προσγειωθεί
και δεν μιλάς τόσο δυνατά
και δεν περπατάς τόσο υπερήφανα
πια, και γιατι να το κάνεις

Καλά πήδησα στον ποταμό πάρα πολλές φορές
να τον κάνω σπίτι μου
είμαι έξω εδώ μόνος, και μετατοπίζομαι μόνος
εάν δεν παρουσιαστεί δώσ' του χρόνο
να διαβάσει μεταξύ των γραμμών
Επειδή βλέπω τη θύελλα να πλησιάζει
και τα κύματα να ψηλώνουν
Φαίνεται πως όλα όσα ξέρουμε είναι εδώ
γιατί να πρέπει παρασυρθούν μακριά και να πεθάνουν

Ποτέ δεν θα βρω κάποια να σε αντικαταστήσω
μάλλον θα πρέπει να τα καταφέρω, αυτή τη φορά
Οο αυτή τη φορά
χωρίς εσένα

Ήξερα ότι η θύελλα πλησίαζε
και όλοι οι φίλοι μου είπαν πως ήμουν "φτιαγμένος"
αλλά όλα όσα ξέραμε ποτέ είναι εδώ
Ποτέ δεν θέλησα να πεθάνω


Imagine

Imagine there's no heaven
It's easy if you try
No hell below us
Above us, only sky
Imagine all the people
Sharing all the world

You may say i'm a dreamer
But i'm not the only one
I hope someday you'll join us
And the world will live as one


Φανταστείτε πως δεν υπάρχει κανένας παράδεισος
είναι εύκολο εάν δοκιμάσετε
καμία κόλαση κάτω από μας
επάνω από μας, μόνο ο ουρανός
φανταστείτε όλους τους ανθρώπους
να μοιράζονται όλο τον κόσμο

Μπορείτε να πείτε ότι είμαι ονειροπόλος
αλλά δεν είμαι ο μοναδικός
ελπίζω κάποια μέρα να ενωθείτε μαζί μας
και ο κόσμος θα ζήσει ως ένας



Im so tired of being here
Suppressed by all my childish fears
And if you have to leave
I wish that you would just leave
cause your presence still lingers here
And it wont leave me alone

These wounds wont seem to heal
This pain is just too real
Theres just too much that time cannot erase

When you cried Id wipe away all of your tears
When youd scream Id fight away all of your fears
I held your hand through all of these years
But you still have
All of me

You used to captivate me
By your resonating life
Now Im bound by the life you left behind
Your face it haunts
My once pleasant dreams
Your voice it chased away
All the sanity in me

These wounds wont seem to heal
This pain is just too real
Theres just too much that time cannot erase

Ive tried so hard to tell myself that youre gone
But though youre still with me
Ive been alone all along
Είμαι τόσο κουρασμένη να είμαι εδώ
Κατασταλαγμένη από όλους τους παιδαριώδεις φόβους μου
Και εάν πρέπει να φύγεις
Εύχομαι ότι απλά θα φύγεις
επειδή η παρουσία σου υπάρχει ακόμα εδώ
Και δεν με αφήνει μόνη

Αυτές οι πληγές δεν φαίνονται να θεραπεύονται
Αυτός ο πόνος είναι πάρα πολύ πραγματικός
Υπάρχουν πάρα πολύ που ο χρόνος δεν μπορεί να σβήσει

Όταν έκλεγες σκούπιζα μακριά όλα τα δάκρυα σου
Όταν κραύγαζες έδιωχνα μακριά όλους τους φόβους σου
Κρατούσα το χέρι σου όλα αυτά τα χρόνια
Αλλά ακόμα έχεις
Όλη μου την ύπαρξη

Συνήθιζες να με γοητεύεις
Με την ζωή σου που αντηχεί
Τώρα δεσμεύθηκε με τη ζωή που άφησες πίσω
Το πρόσωπό σου στοιχειώνει
Τα μια φορά ευχάριστα όνειρά μου
Η φωνή σου έδιωξε μακριά
Όλη η λογικότητα μου

Αυτές οι πληγές δεν φαίνονται να θεραπεύονται
Αυτός ο πόνος είναι πάρα πολύ πραγματικός
Υπάρχουν πάρα πολύ που ο χρόνος δεν μπορεί να σβήσει

Προσπάθησα πολύ σκληρά να πείσω τον εαυτό μου πως έχεις φύγει
Αλλά αν και είσαι ακόμα μαζί μου
Είμαι μόνη
ους

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου